Wierhaven presenteert: Jaaroverzicht 2016

December is de maand die vragen beantwoord als wat was de warmste dag van het jaar?, hoe lang was de langste avond- en ochtendspits?welke artiest stond het langst in onze hitlijsten? en wie wordt er sportman en -vrouw van het jaar?. Wij geven daar zo onze eigen draai aan en gieten de antwoorden op al dit soort natuurgerelateerde vragen in de vorm van een jaaroverzicht!

Onder het genot van koffie, thee en oliebollen nemen we jullie mee door het jaar. Wat hebben we als Natuurvereniging Wierhaven in 2016 allemaal gedaan, gehoord en gezien? Welke excursies waren succesvol en welke leverden bijzondere momenten op? De mooiste foto's en de bijzonderste momenten komen voorbij.

Net als de afgelopen jaren sluiten we dit jaar weer af met een quiz. De winnaar gaat weer met een leuke prijs naar huis! Alle leden én introducees zijn welkom!

Locatie: Zorgboerderij Dijkgatshoeve
Adres: Noorderdijkweg 24b te Wieringerwerf
Aanvang: Dinsdag 20 december om 20:00 uur
Duur: 2 uur

Foto van een Noordse Witsnuitlibel. Eén van de opvallende waarnemingen van 2016. Foto door Johan van der Vegt.

NoordseWitsnuit
6 jaren geleden door: Natuurvereniging Wierhaven